Estas en:

RUTA RIBADESELLA PASADO Y PRESENTE


 

  • Ruta Ribadesella Pasado y Presente

Desde un salto en el tiempo al pasado siglo, esta ruta fotográfica nos va a permitir disfrutar en el presente, la transformación de Ribadesella en su más reciente historia. ¿Cómo fue la Ribadesella de principios del siglo XX? A lo largo del recorrido propuesto, una serie de composiciones fotográficas nos mostrará tanto los cambios en el espacio físico de nuestra villa, como la vida y costumbres de las vecinas y los vecinos de Ribadesella. Fotógrafos de la época como Jesús Delgado, Modesto Montoto, Giraldi o Serafín Ruíz, fueron los testigos de ese día a día cotidiano que la ruta nos enseña.

Una composición de dos fotografías -antigua y actual- podrá ser contemplada en el lugar exacto en que cada una de las fotografías antiguas originales fueron tomadas.

Ruta Ribeseya Pasáu y Presente: 

Dende un saltu en tiempu al pasáu sieglu, esta ruta fotográfica va permitinos esfrutar -nel presente- la tresformación de Ribeseya na so historia recién. ¿Cómo foi la Ribeseya de principios del sieglu XX? A lo llargu’l percorríu propuestu, delles composiciones fotográfiques van enseñanos los cambios nel espaciu físicu de la nuestra villa y, al tiempu, na vida y costumes de les vecines y vecinos de Ribeseya.  Dellos fotógrafos d’aquella dómina [como Jesús Delgado, Modesto Montoto, Giraldi o Serafín Ruiz] foron los testigos del día a día de va un sieglu que la ruta quier presentar.

Una composición de dos semeyes -una d’agora y una vieya- va poder vese en llugar esactu onde caúna de les fotos antigües foi tomada.

Duración: 2 horas 30 minutos

Longitud: 5,75 kms.

Dificultad: baja.

 

Descarga la app a través de este QR: